Neurolog

Konsultacje z zakresu schorzeń ośrodkowego układu nerwowego, obejmujących choroby mózgu, rdzenia kręgowego i nerwów obwodowych.

Lekarz neurolog specjalizuje się w diagnozowaniu, różnicowaniu i leczeniu chorób związanych z układem nerwowym, ze szczególnym uwzględnieniem mózgu oraz nerwów obwodowych lub ośrodkowego układu nerwowego.

W naszym gabinecie w Polis Clinic w Katowicach, w obszarze zainteresowań neurologa są takie choroby, jak:

• porażenie mózgowe, zapalenie opon mózgowych, padaczka, choroba Parkinsona, demencja, upośledzenie umysłowe, stwardnienie rozsiane, migreny.

W ramach świadczonych usług zapewniamy:

• konsultacje wraz z wywiadem lekarskim oraz badaniem przedmiotowym i podmiotowym
  • testy czynnościowe układu nerwowego
  • odczyt diagnostyki obrazowej i funkcjonalnej (MR, TK, EEG, EMG)
  • leczenie ww. chorób będących skutkiem nieprawidłowego działania układu nerwowego wraz z kwalifikacją do rehabilitacji osób po urazach układu nerwowego lub skierowaniem do neurochirurga
badania USG

Kiedy zgłosić się do neurologa?

Wskazaniem do wizyty u neurologa powinien być każdy nagły ostry i rwący ból w okolicach kręgosłupa lub głowy oraz jakakolwiek nietypowa reakcja ze strony układu nerwowego, jaka wcześniej nie występowała, szczególnie kiedy towarzyszy jej mrowienie lub sztywność, a ponadto:

• zaburzenia czucia (po urazie, po chorobie)
  • zaburzenia słuchu
  • częste bóle głowy
  • zawroty głowy i omdlenia
  • mrowienie i drętwienie kończyn
  • samoistny niedowład określonej części ciała
  • zaburzenia snu

Władimir Malarenko

Mickiewicza 26/2

Placówka czynna w trakcie pracy lekarzy.

tel. +48 570 400 540
tel. +48 32 314 26 43