Wizyty specjalistyczne

Gastrolog

Osobom zmagającym się z nudnościami i bólem brzucha, z chorobami przełyku, żołądka i dwunastnicy oraz jelit oferujemy kompleksową diagnostykę i opiekę gastrologa.

Rozpoznanie w kierunku wirusowego zapalenia wątroby, jej zmian metabolicznych czy zespołu po cholecystektomii to zakres świadczeń hepatologa, który zajmuje się zdrowiem i fizjologią dróg żółciowych.

Endokrynolog

Pełna diagnostyka oraz leczenie zaburzeń wydzielania hormonów w oparciu o fachową opiekę endokrynologa. Nasza oferta obejmuje szeroki zakres badań laboratoryjnych oraz obrazowych.

Kardiolog

Profilaktyka oraz leczenie chorób serca i układu krążenia wymaga nowoczesnego sprzętu do diagnostyki, tj. EKG czy Echo serca, co zapewniamy w ramach konsultacji kardiologicznych.

Ginekolog

Profesjonalne poradnictwo w ramach profilaktyki i leczenia, również tego zabiegowego, to oferta specjalistycznej opieki ginekologa. Kobietom w ciąży zapewniamy ponadto USG 3D i 4D oraz badania prenatalne.

Neurolog

Konsultacje z zakresu schorzeń ośrodkowego układu nerwowego, obejmujących choroby mózgu, rdzenia kręgowego i nerwów obwodowych.

Dietetyk

Dietetyk - specjalizujemy się w dietach: przy nadwadze/niedowadze, żywieniu dzieci oraz osób starszych, dla kobiet w ciąży oraz karmiących piersią, w chorobach tarczycy i autoimmunologicznych, w alergiach pokarmowych, w chorobach przewodu pokarmowego oraz chorobach skóry, dietach wspomagających w zaburzeniach płodności.

Pulmonolog

Konsultacje, diagnostyka i leczenie chorób układu oddechowego, do których zalicza się m. in. astma oskrzelowa, gruźlica, odma opłucnowa, pylica płuc oraz przewlekła obturacyjna choroba płuc.

Ortopeda

udzielamy konsultacji ortopedycznych, przeprowadzamy zabiegi:
- artroskopii leczniczej (z implantem lub bez) oraz artroskopii diagnostycznej,
- zabiegi operacyjne z zakresu chirurgii ręki (zespół cieśni nadgarstka, przykurcz Dupuytrena)

Urolog

Konsultacje i leczenie chorób układu moczowo-płciowego, włącznie z męskim gruczołem krokowym (prostatą) oraz problemami natury zarówno fizjologicznej, jak i seksualnej.

Laryngolog

Konsultacje oparte na badaniu fizykalnym i wywiadzie lekarskim w przewlekłych dolegliwościach chorób uszu, zatok przynosowych, nosa, gardła i krtani.

Chirurg dziecięcy

Konsultacje i diagnostyka wad wrodzonych oraz chorób u dzieci, szczególnie u chłopców (noworodki-18 lat) wraz z kwalifikacją do leczenia zabiegowego, z interwencją chirurgiczną włącznie.

Alergolog

Diagnostyka nadwrażliwości o charakterze alergii lub nietolerancji, wskazanie alergenu wywołującego chorobę oraz dobór odpowiedniej terapii odczulającej.

Choroby zakaźne

zajmujemy się  leczeniem chorób zakaźnych i pasożytniczych oraz odzwierzęcych (toxoplazmoza, borelioza)

tel. +48 32 707 11 66

tel. +48 32 707 11 66