Kardiolog

W naszej placówce Polis Clinic prowadzimy poradnię kardiologiczną, w której lekarz kardiolog diagnozuje oraz leczy pacjentów ze schorzeniami układu sercowo-naczyniowego. Choroby układu krążenia należą do najczęściej występujących w społeczeństwach wysoko rozwiniętych. Stają się już chorobami cywilizacyjnymi, dlatego też szybka diagnoza oraz skuteczne leczenie jest naszym priorytetem.

W naszej placówce zajmujemy się leczeniem:

• wad serca,
  • zaburzeń rytmu serca,
  • nadciśnienia tętniczego,
  • choroby wieńcowej,
  • zaburzeń lipidowych,
  • schorzeń układu sercowo-naczyniowego.

Do lekarza kardiologa należy wybrać się koniecznie, gdy pacjent odczuwa:

• duszność, obrzęki,
  • sinica – jest to charakterystyczne sino-niebieskawe zabarwienie skóry i błon śluzowych,
  • bóle oraz kołatanie serca,
  • omdlenia,
  • silne zawroty i ból głowy.

W razie odczuwania tych dolegliwości wizyta u kardiologa jest konieczna, ponieważ w chorobach krążenia bardzo duże znaczenie ma szybka diagnoza oraz podjęcie leczenia. W naszej placówce lekarz kardiolog ma możliwości wykonania badań diagnostycznych w zakresie ogólnym oraz specjalistycznym, co umożliwi postawienie w szybkim czasie pełnej diagnozy oraz wprowadzenie planu leczenia.

W naszej placówce wykonujemy także pełen pakiet badań laboratoryjnych, które są niezbędne w prawidłowej diagnostyce. Oprócz tego pacjenci z chorobami kardiologicznymi, mogą wykonać badania:

• USG serca, tzw ECHO,
  • EKG,
  • Hotler EKG,
  • Hotler RR.

Pacjenci na pierwszą wizytę u lekarza kardiologa powinni zabrać ze sobą wszystkie dotąd wykonane badania, których celem była wstępna diagnoza jednostki chorobowej. Przed konsultacją kardiologiczną warto również wykonać lipidogram (badanie laboratoryjne, które pokazuje stężenie cholesterolu: TC (całkowitego), LDL (złego cholesterolu), HDL (dobrego cholesterolu), TG (trójglicerydów), dzięki któremu będzie możliwe zdiagnozowanie ryzyka wystąpienia choroby wieńcowej.

Zapraszamy:

Gabinety Spe­cja­li­stycz­ne Lekarz Kardiolog